poniedziałek, 7 września 2015

Sierpniowe Denko

 Sierpniowe Denko
 
Produkty, których zużycie nastąpiło w sierpniu i krótka recenzja, 
jakie wywarły na mnie wrażenie.

• Kupię ponownie.
• Być może kupię.
• Nie kupię.


1. Batiste Wild - Suchy szampon zdecydowanie najlepszy jaki miałam to ten od Batiste. Wersja zapachowa Wild jednak mnie nie porwała. Kupię ponownie, ale o innym zapachu. O Batiste pisałam TUTAJ.

2. Ziaja Szampon Codzienna pielęgnacja - Szampon ten zużyłam do połowy i nagle tak zaczął obciążać moje włosy, że musiałam go odstawić. Możliwe, że to za sprawą olejów w składzie. Szampon zużyli do końca moi domownicy. Nie kupię ponownie.
3. Dermena szampon hamuje wypadanie włosów, stymuluje wzrost nowych - Bardzo skuteczny szampon, jedyne co mi się w nim nie podoba to jego zapach. Generalnie jednak całą kurcję Dermeny polecam z czystym sumieniem.Pisałam o nim TUTAJ.


4. Alterra granat i aloes maska do włosów - Kiedyś była to moja ulubiona maska, dziś nieco słabiej ją oceniam, jednak możliwe, że jeszcze do niej wrócę. Pisałam o niej TUTAJ.

5. New Anna Cosmetics Miracle Hair Mask - Rewelacyjna, tania i polska maska, która powodowała na moich włosach efekt wow za każdym użyciem. Z pewnością kupię ją ponownie. Jedyne czego mogłoby w niej nie być to isopropyl alkohol w składzie. Pełna recenzja TUTAJ.

6. Biovax maska do suchych i zniszczonych włosów - saszetki są mi niezbędne podczas wakacyjnych podróży. Zawsze mam je przy sobie. Jest to moja ulubiona maska do włosów. TUTAJ więcej informacji.

7. Biovax keratyna i jedwab - Kolejna wersja saszetkowa Biovaxowej maseczki do włosów. Bardzo ją lubię i zazwyczaj mieszam ostatnio ją z drugą do suchych i taki mix nakładam na włosy. Maski były na moich włosach przed ślubem, zabrałam je ze sobą również na Kretę. Pełna recenzja TUTAJ.


8. Marion ocet z malin - płukanka do włosów - Bardzo fajna, tania i gotowa płukanka domykająca łuski włosów po umyciu. Pozostawia włosy gładkie i błyszczące. Pisałam o niej TUTAJ.

9. Alva Odżywka z kofeiną do włosów cienkich - Bardzo ładnie pachniała cytrusami, odżywka eko. bez chemii, silikonów itd. Fajna jednak za słaba solo dla moich włosów. Pełna recenzja TUTAJ.


10. Balea Purple Kisses - żel pod prysznic - Bardzo lubię żele Balea i mam ich spory zapas. Ta wersja pochodzi z zimowej edycji limitowanej.

11. Fitomed krem nr 12 do cery tłustej i trądzikowej - Rewelacyjny krem, który unormował moją cerę - bardzo go polubiłam, niestety się skończył i znowu mam na twarzy niekontrolowane niespodzianki. Pisałam o nim w TYM poście.

12. Safira Płyn micelarny - Bardzo fajny, delikatny płyn. Dobrze oczyszczał i ładnie pachniał. Pisałam o nim TUTAJ.

13. Bandi krem na dzień - próbka - Nie wiele można ocenić po takiej małej próbce, ładnie pachniał ;)

To na tyle w sierpniu, co dobiło dna ;) Znacie któryś z tych produktów? 
Jak się u Was sprawdził?

36 komentarzy:

  1. Marion hm... muszę poszukać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe denko :) Sporo zużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Może nie pachnie za pięknie,ale jest bardzo skuteczny.

      Usuń
  4. Uwielbiam produkty Alterry do włosów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię, choć wiele osób straszny alkoholem, który mają w składzie - stąd też używam je raz na jakiś czas.

      Usuń
  5. Fajnie, ze dermena ci słuzy - ja mam 1.5 opakowania i nie wiem co dalej, bo po połowie pierwszej butelki nabawiłam się strasznego przesuszenia skalpu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci,że czasami mnie głowa po nim swędziała, więc pewnie to był skutek tego,że wysuszał - jednak przy mojej walce z wypadającymi włosami, najważniejsze było,że zatrzymywał je na głowie.

      Usuń
  6. Maski Biovax również lubię :) ciekawi mnie ta płukanka z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski Biovaxu to moje must have :) Marion malinową serię bardzo polecam. Gdzieś w szufladzie mam jeszcze maseczkę malinową z Mariona w saszetce, będę musiała wypróbować.

      Usuń
  7. jakie super denko :) ja też lubię żele Balea ;) szkoda, że są trudno dostępne ;c pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety i nie zanosi się,żeby w Polsce mieli otworzyć Drogerię DM - Rossmann przejął dominację na rynku :)

      Usuń
  8. Maski Biovax też lubię. Fajna sprawa z tymi saszetkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna, bo jednak w podróż można bez kłopotu zabrać.

      Usuń
  9. Zabieram się za denko i zabrać się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę od dłuższego już czasu na tę płukankę z Marionu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, oj, skusiła mnie ta płukanka ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Maski Biovax są świetne i lubię ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z firmy Ziaja lubię produkty do twarzy, ale do włosów nie za bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle już czytałam o tym kremie z Fitomed i chyba w tym roku na zimę, postawię właśnie na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze przezywam, że u nas nie ma DM'ów :D Mają świetne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt wow za każdym użyciem mnie zachęcił, i niska cena też :) Może kiedyś się skuszę, choć na razie korzystam z odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś słyszałam o tej Dermenie. Chyba któregoś dnia sobie zafunduję ich szamponik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja mama używała tego szamponu dermena i mi była zadowolona : /
    Całą serię z Alterry z granatem do włosów uwielbiam : )
    Też lubię maski Biovax.
    Płukankę z Mariona moje włosy bardzo lubiły, tak samo jak maseczkę 60 sekundową z tej samej serii.
    Też byłam zadowolona z kremu nr.12 z Fitomed. Zdenkował go w sumie teraz mój chłopak, który również się w nim zakochał : D

    OdpowiedzUsuń
  19. Spore denko)))) Ja tez uwielbiam zele Balea, maja takie ladne opakowania oraz zapachy! Zainteresowalas mnie ta maska Miracle Hair Mask, bo nigdy nie slyszalam o tej firmie a widac ze kosmetyki maja fajne)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zużyć :) Nie miałam niczego z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No i teraz sobie przypomniałam, że na wyjazd specjalnie kupiłam saszetki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Tej płukanki z Mariona muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję zuzyc Kochana :)! Ten szampon Dermena mnie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...