środa, 6 maja 2015

Lacoste Touch of Pink oraz Lacoste Touch of Sun z Perfumerii Neness

 Lacoste Touch of Pink oraz Lacoste Touch of Sun 
z Perfumerii Neness


Kto nie zna słynnych zapachów Lacoste. Lacoste Touch of Pink jest od lat jednym z moich ulubionych zapachów. Lacoste Touch of Sun nie znałam do tej pory.

Lacoste Touch of Pink pachnie cukierkami, trochę kwiatowo, trochę cytrusowo a mi osobiście kojarzy się z moim narzeczonym, bo to właśnie od niego dostaję je z reguły w prezencie.


"Kobieta Lacoste Touch of Pink to optymistka, która patrzy na życie przez różowe okulary.Adresowany głównie do młodych dziewczyn.Nowoczesnych, aktywnych, świetnie zorientowanych w najnowszych trendach panujących w modzie. Czarujących swą witalnością, tryskających młodzieńczą energią, rozświetlających świat swym optymizmem i otwartością."
Typ zapachu: kwiatowy
Nuta zapachowa: pomarańcza, kolendra, jaśmin, kardamon, fiołek, wanilia, piżmo, drzewo sandałowe.

Touch od Sun to zapach wakacji, rozgrzanego piasku plaż, wieczornych spacerów brzegiem morza oraz szumu fal. To dotyk słońca na naszej skórze... Muśnięcie opalonej skóry. Zapach cytrusów.


"Touch od Sun został stworzony dla kobiet młodych, kreatywnych i radosnych. Kompozycja emanuje energią słońca i optymizmem świeżych kwiatów. Ma w sobie twórczą witalność. We flakonie zamknięto bogactwo świeżych kwiatów, chłód wodnych nut oraz rześkie akordy zieleni."

Typ: świeżo-kwiatowy
Nuty zapachowe: bergamotka, wodne nuty, grejpfrut i akordy zielone, róża, piwonia i jaśmin, wetiwer, drzewo sandałowe, ambra i piżmo.


Perfumy z Perfumerii Neness są inspirowane znanymi liniami, robione na francuskich olejkach co gwarantuje trwałość i jakość zapachu. Perfumeria Neness jest dystrybutorem odpowiedników perfum znanych marek, z tym, ze sprzedawane są one we fiolkach o pojemności 22 ml. Jest to o tyle wygodna opcja, że taką fiolkę możemy mieć zawsze przy sobie, w torebce, wszędzie. Dodatkowym atutem perfum z Perfumerii Neness jest identyczne oddanie zapachu, trwałość - która jest długa (około 6 godzin) oraz atrakcyjna cena i błyskawiczna wysyłka.


Perfumy Neness są :

nie do odróżnienia od oryginalnych, światowych marek,
+  trwałe,
+ zamknięte w wygodnych, praktycznych fiolkach idealnych do torebki czy samochodu a nawet na upominek.
+ tanie : 22ml to koszt 12 zł.

Perfumeria Neness służy pomocą w doborze nuty zapachowej a także dysponuje profesjonalną i fachową obsługą. Warto odwiedzić Perfumerię Neness, jeśli jeszcze jej nie znacie.


Warto zajrzeć do Perfumerii ale także na jej fanpage :
 http://neness.pl/

Zainteresowały Was perfumy z Perfumerii Neness?

43 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc nie lubię firm, które robią podróbki znanych perfum. To jest nie w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jak w przypadku popularnej w blogosferze Yodemy - wzorowanie się na zapachach :)

      Usuń
    2. A dlaczego nie? Robią to legalnie, a nie sprzedają podróbek spod lady w ukryciu, to wtedy jest kradzież i nie w porządku. A takto możemy mieć namiastkę podobnego zapachu i równie ładnego jak i trwałego. Ja bardzo często kupuję odpowiedniki.

      Usuń
    3. No zgadza się - przede wszystkim nie nazywają ich jakoś dziwnie np. Lakoste - :D nie podrabiają znaczka - od razu zaznaczają,że są to ich perfumy - pefumy Neness :)

      Usuń
  2. Znam te perfumy - osobiście nie używam ale siostra jest ich wielką fanką :) P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest spory wybór pod kątem zapachów, a fiolki mają taką pojemność,że można sobie co chwilę inne zamawiać :)

      Usuń
  3. No niestety, tak często uczulują mnie dezodoranty czy perfumy, że raczej bym zakupów tam nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czasem kupić na podróż próbkę perfum na iperfumy, żeby nie tachać ze sobą całego flakonu ulubionych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  5. Touch of Sun- kuszący :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się opakowanie, ciekawe jak z zapachem :)
    Może kiedyś się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych perfum ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są idealnie odwzorowane pod kątem zapachu i trwałe, polecam.

      Usuń
  8. Jak za taką cenę to warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych perfum ale mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowe kiedyś miałam (oryginał), ale na mnie pachniały strasznie mdło... Natomiast dałam je siostrze i na niej były rewelacyjne :)
    Pomarańczowe są bardziej moim zapachem w tym duecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszystkie perfumy Lacoste :) Zapachy są obłędne a ten w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/camo.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobne perfumy i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pierwszy wariant bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skusiłam się na perfumki od Neness. Mam Gucci Guilty oraz Versace Bright Crystal. Czuję się zawiedziona bo zapachy są beznadziejne, czuć tandetą. Gucci jeszcze jest w miarę ok, ale Versace w niczym nie przypomina oryginalnego zapachu a wręcz jest śmierdząca, że tak się brzydko wyrażę.

    Proszę nie odbierać tego komentarza jako hejta, sama jestem zaskoczona (niemiło). Zależało mi, żeby perfumki były chociaż podobne....

    Pisze jako Anonim ponieważ nie mam konta.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, sama osobiście kupuję perfumetki z tej strony i jestem zachwycona ;) Zamawiam między innymi Versace właśnie i twierdzę, że zapach jest nie do odróżniania ( porównywałam w Sephorze).

      Niedawno zaraziłam koleżanki z pracy i teraz wszystkie pachniemy tymi cudeńkami :)
      Zapach na ciuchach czuć nawet następnego dnia !

      Ze swojej strony Polecam Serdecznie ;)

      Usuń
    2. Nie wiem , nie znam zapachów o których piszesz więc nie mam porównania. Lacoste znam i te od Neness pachną identycznie.

      Usuń
    3. Edziq zapach na ciuchach zawsze będzie bardzo długo wyczuwalny. Nawet po kilku dniach dlatego ponieważ materiały jak i włosy maja to do siebie, że bardzo szybko chłoną wszelakie zapachy i utrzymują długo w sobie. Dlatego smieszy mnie gdy ktoś tak pisze bo każdy nawet najsłabszy zapach będzie wyczuwalny dlugoooo...

      Usuń
    4. *Nataleczka* nie napisałam ani słowa o trwałości zapachu...

      Usuń
  16. Nie znam zapachow, ale chetnie bym poznala ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. osobiście, chętnie bym się na nie skusiła. 12 zł to grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam,ale czuję się zaciekawiona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...