poniedziałek, 1 grudnia 2014

Alverde - odżywki Aloe & Hibiskus oraz Traube & Avocado

Alverde odżywka do włosów suchych i zniszczonych z aloesem i hibiskusem Aloe & Hibiskus
Alverde regenerująca odżywka do włosów zniszczonych i łamiących się Traube & Avocado
- opinia o produktach

Alverde to bez silikonowe odżywki do włosów. Konsystencja biała, kremowa, typowa dla produktów bezsilikonowych. Pojemność 300 ml - wydajność bardzo dobra. Zamknięte w ładnych, klasycznych opakowaniach: buteleczka miękka,zamykana na klik.Opisuje je w jednym poście ponieważ są bardzo do siebie zbliżone działaniem i chciałam je porównać ze sobą.

Skład  Alverde Aloes i Hibiskus (różowa)  :
Aqua, Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil, Myristyl Alcohol, Sodium Lactate, Caprylic/Capric Triglyceride, Hibiscus Sabdariffa Extract, Aloe Barbadensis Gel, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Parfum, Linalool, Geraniol, Limonene, Citral, Farnesol.

Co obiecuje producent? :
Odżywka pielęgnuje i regeneruje naturalnymi sposobami zniszczoną powierzchnię włosów, nie obciążając ich przy tym . Długotrwale nawilża włosy. Roślinne składniki wzmacniają włosy, powodują, że są piękne, sprężyste i elastyczne.

Skład  Alverde Winogrona i Avokado ( fioletowa) :
Aqua, Glycine Soja (Oil), Alcohol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Persea Gratissima (Oil), Sodium Lactate, Vitis Vinifera (Extrakt), Myristyl Myristate, Rhus Verniciflua (Cera), Panthenyl Ethyl Ether, Panthenol, Hydroxyethylcellulose, Hydrogenated Lecithin, Simmondsia Chinensis (Oil), Lauroyl Sarcosine, Biotin, Tocopherol, Helianthus Annuus (Seed Oil), Ascorbyl Palmitate, Parfum, Limonene, Linalool, Citronellol, Geraniol.

Co obiecuje producent? :
Regenerująca odżywka z cennym ekstraktem z winogron i pielęgnującym olejkiem z awokado regeneruje łamliwe włosy od środka i na zewnątrz. Bogata, czysta, roślinna receptura z lecytyną, panthenolem i biotyną (witamina H) chroni włosy przed dalszymi uszkodzeniami.


PLUSY PRODUKTÓW :
+ Wspaniale nawilżają włosy,
+ Włosy są po nich sypkie, lejące, lśniące,
+ Dobrze i łatwo się rozczesują,
+ Zyskują na objętości,
+ Włosy dobrze odbite od nasady, nie oklapnięte,
+ Odżywki nie obciążają włosów,
+ Są lekkie i przyjemne,
+ Wartościowe składy z ekstraktami i olejkami,
+ Odżywki odżywiają włosy.
+ Cena adekwatna do jakości.

MINUSY PRODUKTÓW :
- Dostępność :( Wciąż ograniczona ze względu na brak Drogerii DM w Polsce.


Która z odżywek wypadła dla mnie lepiej?
Obie bardzo przypadły mi do gustu, jednak w działaniu na moich włosach lepiej sprawdziła się wersja z aloesem i hibiskusem (lepiej nawilżała włosy). Jeśli chodzi o zapach : ładniejszy ma wersja z awokado, choć zapachy odżywek do najpiękniejszych nie należą ;) W każdym razie polecam wypróbować obie wersje : są bardzo fajne i przyjemne ;)

Znacie? Lubicie odżywki Alverde?

20 komentarzy:

  1. Nie mialam nic z tej firmy, ale od dluzszego czasu mam ochote przetestowac te odzywki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych odżywek jeszcze nie miałam ale kuszą jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś wersję hibiskusową i nawet polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pewnie też sprawdzi się odżywka z aloesem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze , ale po Twojej recenzji bardzo chętnie przetestuję .

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś moje ulubione, niestety od zmiany składów nie są już takie super. Moim zdaniem niewarte zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że prędzej czy później trafią w moje ręce. Musze ponaglić chłopaka, bo podobno na jego osiedlu otworzono sklep z niemieckimi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajna sprawa taki sklep! Niemieckie kosmetyki zawsze były dobre.

      Usuń
  8. Może jak będę miała gdzieś je przelotem to się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie z kolei wersja awokado spisala sie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno kiedy wyprobuje obie! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...